torsdag 22. august 2013

Tester ut Prima's og Ingvild Bolme's Rasp Tool ♥

Heisann! Som Bente skrev i forrige post, så har Hjerteboden nå fått inn en mengde med Primaprodukter. 
Jeg holder på å lage dåpsinvitasjoner, og skal bruke et bilde av Maximilian på framsiden av kortet.
For å style opp fotoet mitt bruker jeg 
Under ser du bilde av verktøyet og fotoet jeg printet ut til bruk på kortet (det er printet ut på fotopapir). 
(Trykk på bildene om du vil ha større versjoner)
Rasp tool har to typer skrapeverktøy framme på (den brede) tuppen. På ene siden er det fint, og på den andre er det grovere. Jeg viser først det grove verktøyet.
Her har jeg lagt fotoet helt ute på kanten av brettet mitt, som du ser under.
Så legger jeg verktøyet som du ser under, og drar det imot meg. 
Jeg rasper hele veien bortover, og resultatet ser du under.
Jeg fortsetter rundt på alle kantene. 
Bak på tuppen så er det mer å skrape med. 
Når jeg bruker den får bildet en stilig vintage look.
 Jeg drar den langs kantene på fotoet, som du ser under 
(der jeg har skrapt opp stripene på nedre venstre side av fotoet). 
 Under har jeg testet ut den finere siden av verktøyet:
Her er alle bildene skrapet og klare til å settes på kortene.
Tilslutt vil jeg bare vise at verktøyet også kan raspe opp papirsider med den lille kniven på siden framme:
Dette var et supert verktøy som jeg iallfall kommer til å bruke masse!! 
Tusen takk for at du besøker Hjertebodbloggen:)
og glem ikke utfordringen vi har gående, der temaet er BABY♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar